
Er is ruimte…
Er is een ruimte die niet iedereen kent…Een ruimte waarin je je voorstellingsvermogen gebruikt, je geweten laat spreken, bewust kiest en aanwezig bent. Weet je

Er is een ruimte die niet iedereen kent…Een ruimte waarin je je voorstellingsvermogen gebruikt, je geweten laat spreken, bewust kiest en aanwezig bent. Weet je

Bovenstaande vraag kwam in me op toen ik vorige week vroeg, in het donker, onderweg was naar het netwerkontbijt van Business Open Duurzaam Rotterdam (toffe

Toen ik vertelde dat ik een Covey-workshopserie ging geven in een ouderkamer, zei iemand: “Is dat nog steeds in? Dacht dat het allang over was.”

📕 Als kind verslond ik de stripboeken van Suske en Wiske.Samen met hen beleefde ik avonturen op de kermis (Tedere Tronica) en in een vallei

Misschien is het mooiste van weggaan… wel het thuiskomen. Alles wat gewoon was, wordt ineens bijzonder. Even weer de glans over alles wat je normaal voor

En je voelt aan alles: dit klopt niet. Dit gaat zó tegen je waarde ‘rechtvaardigheid’ in. Maar je zegt of doet… niks. En denkt er