Interieur Empowerment

Eindelijk die ruimte mooier inrichten door middel van interieur (re)styling zodat het aansluit  bij jou en je doelgroep. Omdat jouw klant of cliënt de drijfveer is waar je dit werk voor doet. Voor mij ook! Want ik geloof dat een sfeervolle ruimte bijdraagt aan de totaalbeleving waardoor jouw doelgroep zich welkom voelt. Dit voelen jij én je klant direct.

Interieurempowerment

Voor wie?

Werkwijze Interieur (re)styling

Fase 1 - KENNISMAKING

Alles start met een kort telefonisch introductiegesprek over jouw wensen en of ik je daarbij verder kan helpen. [gratis]

Fase 2 - MOODBOARD OP ZOEK NAAR JOUW UNIEKE STIJL

Bij een GO maak ik een Pinterest Moodboard waar jij ook toegang tot hebt. Hierdoor ontstaat een helder en mooi beeld waar we beide aan bijdragen: jouw unieke stijl! 

Fase 3 - ADVIESGESPREK OP LOCATIE

Vóór het Adviesgesprek vul je een korte vragenlijst in voor jezelf. Zo start je met denken over wat je precies wilt. Hier kun je de vragenlijst vinden. De vragen gaan over de gewenste sfeer, het budget, de belangrijkste randvoorwaarden. Deze vragenlijst is leidraad tijdens het Adviesgesprek van +/- 1 uur. 

Fase 4 - PROJECT & STYLINGPLAN

Op basis van het Adviesgesprek maak ik een plan van aanpak, het ‘Project- & Stylingplan’.
Wat houden, wat kan weg en wat moet er nog bij om tot de juiste stijl te komen? Ook staat hierin een ruwe inschatting van de planning en kosten voor de uitvoering.
Uiteraard kunnen er onvoorziene dingen zijn wat van invloed is op de daadwerkelijke kosten. 

Fase 5 - UITVOERING

We gaan aan de slag om het plan uit te voeren! Het liefst werk ik zoveel mogelijk circulair om zo spullen een tweede leven te geven en te werken met wat er al is. 

OPTIONEEL TO DO LIST / PROJECTMANAGEMENT

Een gedeelde lijst (Trello bord) met de taken op prioriteit.
Wat doet wat wanneer? Dat wordt lekker afvinken! ✅  

OPTIONEEL WHATSAPP/ONLINE SUPPORT

Tussendoor hebben we contact via de app of online. 

KOSTEN?

Om het overzichtelijk te houden hanteer ik een vast uurtarief van €40,- zodat je weet waar je aan toe bent. 

 

Dus het maakt niet uit of het gaat om Adviesgesprek, pinnen, het maken van het ‘Project & Stylingplan’ of het daadwerkelijk uitvoeren van het plan door middel van projectmanagement, inkopen, styling, behangen, schilderen of organizen. 

 

Mijn uren houd ik bij in een gedeeld document.

 

COMBIDEAL: €120,- voor Adviesgesprek + Pinterest Moodboard + Project & Stylingplan.

Resultaat

Een sfeervolle ruimte die je verwachtingen overtreft en bijdraagt aan de totaalbeleving van je klant/cliënt die zeker graag terugkomt. Daarnaast snap jij nu zo de stijl dat je die makkelijk kunt door trekken naar bijvoorbeeld jullie huisstijl zoals website en social media kanalen (waar ik je graag bij help!).

 

Voor inspiratie en voorbeeldprojecten die ik gerealiseerd heb kun je kijken op mijn Facebook en Instagram pages.

Voorbeeldproject: restyling wachtkamer fysiotherapiepraktijk

Opdracht: restyling van de huidige wachtkamer met gebruikmaking van de al aanwezige items en zo low budget mogelijk.

Fase 1&2:

Na een kort introductiegesprek op zoek naar de stijl m.b.v. een Pinterest Moodboard.

Fase 3:

   Even langs voor het Adviesgesprek en de ruimte goed bekijken. 

Fase 4:

   Daarna maak ik het Project & Stylingplan en het budget wordt vastgesteld.

   Ondertussen alvast speuren in de kringloop…

Fase 5:

   Aan de slag om in 1 ochtend de metamorfose te realiseren!

Reactie van de klant

“Alexandra heeft 3 projecten in de fysiotherapiepraktijk gerealiseerd op het gebied van inrichting en styling:

- Volledige inrichting van de praktijkruimte. Alexandra heeft zeer goed rekening gehouden met de behoeften van patiënt en mij als therapeut. En in de styling gezocht naar mijn belevings- en uitstralingsvoorkeur.

- ‘December-aankleding’ waar de praktijk de komende jaren dankbaar gebruik van maakt: hup, uitpakken die december-box en klaar is kees!

- Restyling van de wachtkamer, waarin de uitdaging lag om bestaande items en stijl te combineren met nieuwe, frisse – bij voorkeur duurzame/kringloop – items. Dat is gelukt, opnieuw fantastisch gedaan!”

Baukje Kloostra Fysiotherapeut
Zien hoe de inrichting & styling van de praktijkruimte tot stand kwam? Van ‘wel ok’ naar ‘wow’!

Neem contact op